Duel at Dawn-bundel
Maak jezelf een geduchte tegenstander in een een-op-een gevecht! De Duel at Dawn-bundel bevat het Dashing Duellist-kostuum, de Dashing Duellist-entersabel, 1000 Ancient Coins om te besteden in het Pirate Emporium en een bonus van 25.000 goud om uit te geven in de buitenpostwinkels.