Duck Souls+
Duck Souls+ is een razendsnel, actie-platformspel over een kleine eend met een ongelovelijke vaardigheid om te haasten en met een missie, om alle eieren te vinden en zijn soort te redden. Duck Souls+ is gesitueerd in een schattige en dodelijke fantasiewereld, waar veel valstrikken de vleugels van jouw lijf zullen rukken, terwijl jij stuntelt om het breekbare, kwetsbare ei te pakken. Ren, spring en haast door een kleurrijke en gevaarlijke omgeving om iedereen te redden en een held te worden, als je kan. Eigenschappen: * Speel 100 handgemaakte brute niveaus gevuld met dodelijke vallen * Spring over punten, beklim muren en ontsnap aan de dood * Daag jouw platform-vaardigheden uit met hardcore moeilijkheidsgraad * Overleef meer dan 20 verschillende soorten dodelijke vallen * Verzamel 20 verschillende hoeden en pas jouw eend aan!