Drome van Slange - Bundle
De botsing van 2 tegengestelde werelden! Deze supercombinatie van een bundel neemt je aan de ene kant mee naar een etherisch, mystiek rijk en dompelt je vervolgens onder in een gewelddadig, bloederig spel van dood en overleven aan de andere kant, wat zorgt voor een bevredigend complementair gameduo. Deze bundel bevat de volledige games van beide Booom-Slang! en Tyd wag vir Niemand.