DREDGE - Complete Edition Upgrade Bundle
The DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle combineert alle drie de DLC-pakketten van DREDGE, een populair visavontuur voor één speler met een sinistere onderstroom. De DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle bevat: The Iron Rig The Iron Rig bevat een nieuwe stadje dat je zelf kunt bouwen voor je DREDGE-avontuur. Onthul eeuwenoude raadselen en maak geavanceerde apparatuur, voorwerpen en gadgets met de hulp van nieuwe kennissen. Maar er staat altijd een prijs op vooruitgang. The Pale Reach Breng je DREDGE-avontuur naar nieuwe omgevingen waar nog niemand is geweest. Verken ijzige wateren waarin meer verborgen zit dan alleen vis, verkoop je ontdekkingen, verbeter je boot en onthul een bitter verraad in de opgedregde mysteriën van dit bevroren land. Blackstone Key De mysterieuze werkplaats op Blackstone Isle is hermetisch afgesloten. Binnen bevinden zich bizarre creaties die het resultaat zijn van de gruwelijke experimenten van de vorige bewoners. Nu liggen ze er verlaten bij. Met deze sleutel kun je ze aan het werk zetten.