Het Starter Pack bevat het volgende: - 1.500 TP Tokens - Device Card TP Tokens zijn een betaalmiddel in de game waarmee je verschillende items kunt kopen in de Shop en Spirit Siphon. De Device Card is een item dat je kunt inwisselen voor een apparaat waarmee je skills uit kunt proberen. *Dit product wordt voor een beperkte tijd verkocht en kan later worden verwijderd. *Dit product kan eenmalig worden aangeschaft per account. Restitutie is niet mogelijk. *Je ontvangt de Device Card na aankoop automatisch via een bericht in de game.