DRAGON BALL FIGHTERZ (Windows)
DRAGON BALL FighterZ is ontstaan uit wat de DRAGON BALL-serie zo geliefd en beroemd maakt: spectaculaire gevechten tussen almachtige strijders. De game, een samenwerking met Arc System Works, bevat de mooiste, meest geavanceerde graphics en is gemakkelijk te leren, maar je moeilijk meester te maken. 3vs3 Tag/Support Stel je droomteam samen en scherp je vaardigheden aan om de supersnelle tag-combinaties uit te voeren. Zinderende online-mogelijkheden Klassementsgevechten, interactieve lobby, te gekke Party Match met 6 spelers... Er is voor elk wat wils! Exclusieve Story Mode Ontdek een niet eerder verteld verhaal rondom Android 21, een gloednieuw personage dat is ontwikkeld onder toezicht van Akira Toriyama zelf.