DRAGON BALL FighterZ - Commentator Voice Pack (Windows)
Geniet van de iconische stemmen van Android 18, Chi Chi en Videl als commentatoren in de Replay Channel. DRAGON BALL FighterZ-game vereist; los verkrijgbaar.