De Games op aanvraag-versie biedt ondersteuning voor Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Russisch.Beleef het epische vervolg op het spel van het jaar 2009, afkomstig van de alom geprezen makers van Dragon Age: Origins en Mass Effect 2. Jij bent een van de weinigen die aan de verwoesting van je thuisland heeft kunnen ontsnappen. Gedwongen om te overleven in een altijd veranderende wereld, moet je de dodelijkste bondgenoten verzamelen, roem en fortuin vergaren en geschiedenis schrijven. Dit verhaal vertelt hoe de wereld voor eens en altijd veranderde. De legende over jouw heerschappij begint hier.