Dong Bai Costume Set
Deze bundel met vier extra kostuums voor Dong Bai wordt beschikbaar na het voltooien van de tutorial. Opmerking: - Ga naar de officiële website voor meer informatie over de kostuums in deze bundel. - Er zijn andere sets waar deze content bij zit inbegrepen. Let op dat je niet twee keer dezelfde content koopt.