Dog Duty
Geef leiding aan een team van misfits en ga de strijd aan met het kwaadaardige octopus-opperhoofd en zijn leger die de wereldvrede bedreigen. In deze snelle Real Time Tactics-game vecht je en gebruik je guerrilla-tactieken om al het octo-uitschot weg te vagen. Vecht boven op je rijdende voertuig, trek van eiland naar eiland om wachtposten te bevrijden en versla bazen in hun krankzinnige octo-machines. Laat die achtpotige engerds zien wie de baas is!