DOA5LR Arc System Works Mashup Set
De verkoop van deze content wordt stopgezet op 13 maart 2021. Content die je al gekocht had kun je blijven gebruiken. Dit is een set kostuums uit de stijlvolle vechtgames van Arc System Works! De set bevat 16 kostuums voor 16 personages. De set is goedkoper dan de afzonderlijke kostuums. Deze set bevat kostuums voor de volgende personages: Kasumi, Ayane, Marie Rose, Honoka, Nyotengu, Phase 4, Hitomi, Leifang, Momiji, Rachel, Christie, Kokoro, Helena, Tina, Lisa en Mila. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren.