DOA5LR AQUAPLUS Mashup Set
De verkoop van deze content wordt stopgezet op 12 december 2020. Content die je al gekocht had kun je blijven gebruiken. Dit is een kostuumset voor de personages van DOA5LR met de AQUAPLUS Collaboration Costumes. Deze set bevat alle 16 kostuums. Dit is voordeliger dan ze allemaal afzonderlijk te kopen. - Deze kostuums kunnen beschadigd worden. Deze set bevat kostuums voor de volgende personages: Kasumi, Ayane, Marie Rose, Honoka, Nyotengu, Phase 4, Tina, Helena, Momiji, Kokoro, Hitomi, Leifang, Christie, Rachel, Hayate en Hayabusa. *Om deze content te gebruiken moet je eerst de laatste update installeren. *Je moet de benodigde personages kopen voordat je deze content kunt gebruiken.