DMC4SE Demon Hunter Bundle
De stijlvolle actiemegahit DMC4 is terug en is beter dan ooit, met nieuwe speelbare personages en speltypes! Naast de Special Edition van de game bevat deze bundel niet alleen alle ontgrendelbare speltypes maar ook drie extra personages en twee extra kostuums.