DLC-pakket Dreadnought
Koop dit niet als je beschikt over een VIP-pas. Je krijgt in de game een melding dat je het kunt downloaden. Welkom bij Dreadnought, een nieuwe kaart voor OverRun die zich afspeelt aan boord van het vastgelopen COG-zeeschip Pomeroy. Deze download wordt verzorgd door MAXIM!