DLC Complete Edition
Voor degenen die hun Trailmakers ervaring serieus willen verbeteren. Overvloed aan DLC en cosmetische pakketten! Space Voyager Pack Breid je ruimte-ervaring uit met het Space Voyager Pack dat twee functionele blokken bevat en een hoop sci-fi-uitziende cosmetische items voor dat echte gevoel alsof je in de buitenruimte bent. Reddingspakket Je hebt auto's, vliegtuigen, ruimteschepen, boten en alles daartussenin gebouwd. Bereid je nu voor om een held te zijn met het nieuwe Trailmakers Reddingspakket. Kleed je als een van de alledaagse helden van de moderne maatschappij. Luchtmacht: Onze populairste uitbreiding tot nu toe! In deze missie-gebaseerde campagne navigeer je door een gloednieuwe Trailmakers-wereld met woestijnen, bergen en prachtige zwevende eilanden. De lokale Chirpo-bevolking zal je steeds uitdagendere quests geven naarmate je dieper doordringt in het gevaarlijke gebied van de Robot Piraten. Hoge Zeeën: Ga de zeeën op en duik in een nieuwe Trailmakers ervaring, met ons compleet vernieuwde fysica-gebaseerde weer-systeem - de wind en golven op Hoge Zeeën zullen je vaardigheden uitdagen als nooit tevoren! Huid Pakket: Met dit blok huidpakket ontgrendel je vijf nieuwe skins die op blokken in Trailmakers kunnen worden toegepast om hun uiterlijk te veranderen. Huid Pakket 2: Nog meer skins voor je blokken! Decal Actiepakket: Het Actiepakket ontgrendelt vier nieuwe categorieën met een totaal van 50 geweldige nieuwe decals. Het Actiepakket zit vol met alles van borden, kogelgaten, race strepen tot vliegtuig dashboard wijzerplaten. Geef je bouwwerken karakter door authentieke strijdschade of technische details toe te voegen! Decal Expressiepakket: Het Decal Expressiepakket ontgrendelt twee nieuwe categorieën van decals met een totaal van 28 geweldige decals. Het Expressiepakket staat vol met monden en ogen, dus nu kun je eindelijk dat haai-getande paard bouwen waar je van gedroomd hebt.