Dirt Rally
DiRT Rally is de meest authentieke rallygame ooit en heeft samen met de DiRT-community al meer dan 80 miljoen kilometer afgelegd. Race op het randje van je kunnen als je op halsbrekende snelheden over gevaarlijke wegen rijdt in de wetenschap dat een crash je tijd onherstelbaar kan beschadigen. Elke stadium test je op een andere manier als je over sneeuw, ijs, asfalt en modder rijdt in verschillende weersomstandigheden. Naarmate je wagen slijt en etappes elkaar sneller opvolgen moet je toegewijde rallyteam ervoor zorgen dat jij competitief blijft en wordt elke rally een marathonachtige test van concentratie en vaardigheid. DiRT Rally bevat tevens officieel gelicenseerde World Rallycross-content waarmee je de adembenemende spanning ervaart van een van 's werelds snelste off-road wagens als je het opneemt tegen andere coureurs op een van de meest populaire circuits van de franchise, in zowel solo- als intense multiplayerraces.