DIRT 5 - Uproar Content Pack
"Met de vier auto's die via het Uproar Content Pack worden toegevoegd aan DIRT 5, brengen we vier van de spannendste en mooiste machines terug uit onze vorige extreme off-road-titel, DiRT Showdown. Allereerst is er de Duke Coupe – een krachtige, hot-rodachtige auto uit de Rally GT-klasse met lange wielbasis en enorme banden, klaar om de wegen van DIRT 5 in zijn eigen stijl te veroveren. In de Rally Cross-klasse is de Zenden Cup een perfecte toevoeging, met zijn compacte, hoekige chassis met krachtige motor en aerodynamische uitstraling – de ideale combinatie voor snelheid en bestuurbaarheid in onze off-road-evenementen. De Jackson Adventurer is een groter beest voor de Unlimited-klasse dat bespaart op onnodige extra's, maar met het oog op grote sprongen grossiert in schokdempers, suspensie en snelheid. Ten slotte hebben we voor onze Classic Rally-klasse de Jackson Eulogy – de uniekste auto van de vier nieuwkomers, met een eersteklas chassis dat rijkelijk voorzien is van aangepaste details en prestatie-upgrades. Elk van de vier auto's is inzetbaar in een nieuwe serie van 25 carrière-evenementen waar alle spelers aan mee kunnen doen, beschikbaar in de nieuwe ‘Uproar’-optie in Carrière. Elk evenement vindt ofwel 's avonds plaats of is voorzien van dynamisch veranderend weer inclusief nachtelijk racen, en vormt daarmee een gloednieuwe test voor je zenuwen, reactievermogen en vaardigheden. De 25 evenementen nemen je mee rond de wereld in nieuwe racescenario's voor New York, Nepal, Italië, Zuid-Afrika en meer locaties. Met het Uproar Content Pack worden ook twee nieuwe sponsors toegevoegd aan het speltype Carrière: PUMA en OffRoad Xtreme. Teken bij deze sponsors en race in carrière-evenementen om nieuwe items te ontgrendelen, waaronder unieke livery's, spelerprofielopties en aangepaste livery-patronen waarmee je je stijl kunt laten zien op de baan. Om de content in dit pack te kunnen gebruiken, moet je DIRT 5 bezitten. Dit pack is automatisch inbegrepen bij de Amplified Edition en Year One Upgrade / Edition.