DIRT 5 - Super Size Pack
Het Super Size Content Pack doet zijn naam zeker eer aan, met vier enorme off-roadmachines die klaar zijn voor elk terrein en elke tegenstander. Ten eerste, het pronkstuk: de Bentley Continental GT Ice Racer. Laat je niet misleiden door de naam. Hoewel deze Ice Racer zich prima thuis voelt op ijzig terrein in New York, Noorwegen en Nepal, kan dit monster met zijn 626 pk alle soorten terrein aan in DIRT 5 met zijn 22-inch-velgen; een perfecte combinatie van klasse en prestatie die tot het uiterste gaat. Terwijl de Bentley de Rally GT-klasse verrijkt, is de Armada Rock Racer onze tweede auto in de Rock Bouncer-klasse van DIRT 5. Deze intimiderende machine, met enorme profielbanden en een zo klein mogelijk chassis, is gemaakt voor de meest verraderlijke terreinsoorten in Path Finder-evenementen. De Cross Raid-klasse wordt uitgebreid met de Volkswagen Atlas Cross Sport Baja Concept, De Atlas heeft als opgevoerde versie van de reeds krachtige cross-over VW het vermogen en de uithoudingskracht om elke off-roaduitdaging aan te gaan. Tot slot, een zeer unieke terreinwagen voor je DIRT 5-garage: de Rezvani Tank. De Rezvani heeft zijn oorsprong in de Jeep Wrangler, maar gaat met alles een stapje verder: vermogen (meer dan 1000 pk!), carrosserie (kogelvrij pantser!) en belachelijke profielbanden. Ga naar de Pre-Runner-klasse en probeer de Tank te temmen. Het Super Size Pack breidt de carrièremodus van DIRT 5 verder uit met nog eens 25 unieke evenementen in een nieuw hoofdstuk. Daarnaast zijn er nog twee sponsors – Toblerone en Power Maxed – om voor te tekenen en exclusieve beloningen voor te verdienen, waaronder livery's, door hun opdrachten te voltooien. Ook bevat het Super Size Content Pack meer aanpassingsitems, zoals stickers, sleutelkoorden en meer patronen voor aangepaste livery's. Om de content in dit pack te kunnen gebruiken, moet je DIRT 5 bezitten. Dit pack is automatisch inbegrepen bij de Amplified Edition en Year One Upgrade / Edition.