Devil’s Workshop Pack
Ben je het zat om met de vleugels van een gevallen engel te vliegen? Met het Devil's Workshop Pack kun je nu vliegen met de paarse vleugels van een Saint. Bevat eveneens: Yorick, de brandende schedel die de oorsprong is van de duivelse macht van Shakespeare. Eindelijk kun je alle krachten van Shakespeare gebruiken en je hoeft niet eens te kunnen rijmen; hoezo zijn of niet zijn?