Devil May Cry HD Collection
De populaire stijlvolle actiegames Devil May Cry, Devil May Cry 2 en Devil May Cry 3 Special Edition zijn nu te koop in één verzameling! Als Dante, de ultieme duivelsjager, werk je samen met aantrekkelijke personages als Trish, Lady en Lucia. Geniet voor het eerst van ongelooflijke actie in volledige 1920x1080 HD met verbijsterende 60fps.