Deus Ex 'Zenith' Gun
Het Zenith-pistool was het favoriete handwapen van Adam Jensen in Deus Ex: Human Revolution en kan nu gebruikt worden door Agent 47 in Hitman Absolution. Het compacte 10mm-pistool kan worden uitgerust met een Stenier-Bisley-demper zodat je de missies van Agent 47 kunt voltooien als een geruisloze sluipmoordenaar. Het Zenith-handwapen is ook beschikbaar als onderdeel van de Suit and Gun Collection.