Desert Nomad-bundel
Leef met de cosmetische Desert Nomad-bundel als de nomaden op woestijnplaneten door gebruik te maken van de materialen die de lokale bewoners gebruiken om te overleven. Het pakket bevat cosmetische items voor Kay en Nix plus de speeder en Trailblazer.