Denshattack! - Day 1 Bundle
Flip, grind en haal coole trucs uit met je trein in deze flitsende, volledig ontspoorde rit door een kleurrijk, dystopisch Japan. Wees rivaliserende bendes te slim af, vermorzel een schimmige megacorp en eis het spoor op met niets anders dan skills, snelheid en stijl. Doe ollies, kickflips en grinds op je weg door de grootste steden van Japan, en een wereld vol weides, vulkanen en oceanen. Haal punten binnen en maak jacht op die geweldige topscore door met je aanpasbare ride te flippen, trucs te gebruiken en stijlvol te landen. Wees er als eerste bij en bemachtig exclusieve skins! Geniet tijdelijk gratis van de console-exclusieve skin én de seizoensskins ter gelegenheid van de release van Denshattack!. Zorg ervoor dat je aan boord stapt voordat de trein het station verlaat!