Demon's Crystals
"Demon's Crystals is een hectisch twin-stick schietspel waarin je de Urican-demonen begeleidt door talloze gevaren om de wereldvrede te herstellen. Een verscheidenheid aan wapens en power-ups helpt je om de enorme vijandelijke horden te verslaan. De Urican stonden altijd aan de top van de voedselpiramide, maar op een dag kwamen drie mysterieuze wezens waardoor de ooit zo vredige bewoners van de wereld agressief en destructief werden. - Arcade, 1-4 spelers Dit is een modus waarin maximaal vier spelers samenwerken met als doel het voltooien van de drie werelden en het verslaan van de laatste bazen. Personages hebben een niveausysteem dat hun uithoudingsvermogen en kracht beïnvloedt. - Survival, 1 speler Je moet zo lang mogelijk proberen te overleven en speelt tegen andere spelers over de hele wereld dankzij de online rangschikking. - 6 lokale multiplayer spelmodi, 2 tot 4 spelers: Survival, Deathmatch, Vs, Crystal Attack, Capture the Great Crystal en Kill the Enemies"