Deluxe Theme Pack
Welkom in de fantastische wereld van Bit Orchard: Animal Valley! Dankzij het Deluxe Theme Pack kun je de kleuren in een gloednieuwe modus veranderen. Daarnaast bevat de DLC leuke cadeaus: 10 zaden en 100 munten.