Dead by Daylight: hoofdstuk CURTAIN CALL
Het hoofdstuk CURTAIN CALL is een hoofdstuk voor Dead by Daylight. Mensen hebben het vaak over de tranen van een clown, over het verdriet dat onder de geschilderde glimlach schuilt. Maar als dat nu eens geen verdriet is, maar een diepe kwaadaardigheid, het gevolg van een leven dat verbruid werd aan drank en vraatzucht? Een brein dat anderen alleen ziet als middelen om te martelen en hun lichamen terugbrengt tot een enkele vinger, een trofee die aan een verzameling kan worden toegevoegd? Als zoiets wil overleven, moet het een vermomming dragen, zich van een lichtere kant laten zien met een brede lach, zelfs als die alleen maar geschilderd is. De glimlach van Kate Denson is oprecht vriendelijk en warm. Ze zingt over liefde en leven, familie en hoop. Ze vindt deze waarden belangrijk en zal tegen iedereen vechten die deze waarden probeert te vernietigen.