Dead by Daylight: Castlevania
En daar is de mensgeworden nacht, vervloekt en vraatzuchtig. Dead by Daylight: Castlevania brengt Dracula en Trevor Belmont naar The Fog. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je een exclusieve Charm: Vampire Killer. Dodelijk als de wolf. Snel als de vleermuis. Je bent de verpersoonlijking van gotische horror als Dracula, de Heer der Duisternis, wiens krachten zich manifesteren als de meest verachtelijke bewoners van het bos. Trevor Belmont neemt het op tegen dit kwaad en voelt zich opnieuw genoodzaakt om de bedreigende schaduw van zijn aartsvijand te bestrijden.