De Interactieve Filmbundel
The Complex is een interactieve sciencefictionthrillerfilm van Wales Interactive. Na een grote biologische wapenaanval op Londen bevinden twee wetenschappers zich in een afgesloten laboratorium waar hun zuurstof opraakt en ze niet lang meer zullen overleven. Met het kiezen van je eigen avontuurlijke gamespel leiden je acties en je relatie met andere personages je naar een van de acht spannende eindes. Late Shift is a FMV-misdaadthriller met hoge inzet. Nadat hij is gedwongen om mee te doen aan de kraak van een lucratief veilinghuis moet wiskundestudent Matt proberen aan te tonen onschuldig te zijn bij deze brutale Londense kraak. Je keuzes hebben gevolgen, vanaf het allereerste begin tot het einde. Een kleine beslissing kan de afloop helemaal veranderen, in een gameplay waar je je eigen avontuur kiest, en die leidt tot één van zeven verschillende eindes.