DE-EXIT - Eternal Matters
Ga op een surrealistische reis naar het hiernamaals om de geheimen van het gebroken en mysterieuze Plane of Memory te ontdekken in dit filmische avontuur met een vleugje stealth. Duik in een prachtige voxelwereld met een intense sfeer en red de dag! DE-EXIT omarmt de verrassende combinatie van aan de ene kant minimalistische voxels en scherpe textures, en aan de andere kant complexe filmische functies, realistischere geluidseffecten en motion-capture-animaties. Je ontwaakt in een intrigerende, surrealistische wereld. Waar ben je? Wat doe je hier? Waarom lijkt alles zo anders? Begin een reis vol vragen en verwoeste rijken met hoopvolle inwoners. Vol vreemde, onverwachte uitzichten en prachtige landschappen. Ontdek wat er is gebeurd met de Plane of Memory en restaureer het. Begin een spannende reis waarin puzzels, sluipen, platformen en actie de ondersteuning vormen voor de cinematografie, het verhaal en de setting. De dood is vaak een taboe. DE-EXIT opent de discussie rond dit intimiderende maar fascinerende onderwerp vanuit een positiever perspectief dan gebruikelijk. Gedenk de doden en geniet van deze ode aan het leven.