DayZ Frostline
Begin aan een gevaarlijk winteroverlevingsavontuur met de Frostline-uitbreiding van DayZ! De uitbreiding is gesitueerd op een met sneeuw bedekte archipel genaamd Sakhal, met een indrukwekkende oppervlakte van 83 km² (exclusief ijsplaten), die een adembenemende winterwildernis vormen boordevol nieuwe uitdagingen en overlevingskansen. Bereid je voor op een meeslepend avontuur waarin de omgeving net zozeer je vijand is als de geïnfecteerden en andere overlevenden. Belangrijkste eigenschappen van Frostline-uitbreiding: ▪ Nieuw terrein: Ontdek een ruige en vergeten vulkanische archipel in het Verre Oosten, waar de tijd stilstaat. ▪ Winterlandschap: Een realistische weergave van een winterlandschap aan het einde van het seizoen. Van ijzige meren tot met sneeuw bedekte bossen en bergen: Sakhal biedt overal een schilderachtig landschap. ▪ Zwaardere overlevingsstrijd: Sakhal vormt verreweg het grootste gevaar van alle andere omgevingen die je hebt bezocht. Bereid je voor op de kou terwijl je warm blijft, op zoek gaat naar voedsel en je beschermt tegen gevaren die in de sneeuw op de loer liggen. ▪ Gevaren in de omgeving: Ontdek de gevaren van wonen in de buurt van vulkanische gebieden. ▪ Rijkere wildernis: Ontdek nieuwe dieren die zijn aangepast aan het koude klimaat, wat de uitdagingen en mogelijkheden van de jacht vergroot. ▪ Nieuwe spelmechanismen: Nieuwe ziekten en een bijgewerkt vismechanisme behoren tot de vele veranderingen om je alert te houden. ▪ Cosmetische winter-items: Kleed je op het seizoen met winterse cosmetische items. Sakhal herbergt zowel schoonheid als gevaar en biedt een ervaring die DayZ-fans nog nooit hebben gezien. Terwijl je verkent, jaag je, overleef je en ontrafel je de mysteries die onder de vorstgrens verborgen liggen. Verenig je met medeoverlevenden of baan je eigen pad; de keuze is aan jou in dit gevaarlijke winterwonderland. Voorbereiding is de sleutel tot overleven, en zodra de vorst inzet, zullen alleen zij met ijs in hun aderen en vuur in hun hart overleven. Overlever: "Ik word wakker uit een nachtmerrie. Mijn gezicht in het zwarte zand. Het lijkt erop dat ik in Sakhal ben aangekomen, maar waar zijn de anderen die ik zag toen we vanaf het vasteland in de vluchtelingenschepen stapten? Is de Sakhal-archipel al veroverd? Er is maar één manier om daarachter te komen..."