Dandy & Randy DX
Dandy and Randy is een oldskool 2D-game met top-down perspectief over twee van de slechtste archeologen die ooit op aarde hebben rondgelopen. Dandy en Randy zijn twee archeologen in de penarie. Ze moeten bergen geld aan hun bank terugbetalen, anders zijn ze de klos! Gelukkig hebben ze zojuist vernomen dat er een mysterieuze, fabelachtig kostbare edelsteen op een afgelegen eiland ligt. Kunnen ze hem vinden, hun schulden afbetalen en tegelijkertijd stinkend rijk worden? Het is aan jou om daar achter te komen! Kenmerken: * Singleplayer of lokale coöp multiplayer. * Vecht tegen verschillende vijanden. * Ontdek enorm veel schatten, al dan niet verborgen. * Los puzzels op. * Schattige stijl voor alle leeftijden! * Verborgen levels en meer.