Cygon Garage Kit 2
Voeg meer aanpassingsopties toe aan de Cygon-voertuigset en maak ze het hoogtepunt van hightech elegantie. Het pakket bevat twee nieuwe wagenskins (voor gebruik met alle Cygon-voertuigen), een extra rimset voor je banden en 3 extra decals voor gebruik met de Cygon-voertuigen.