Cybertrash STATYX
Cybertrash STATYX is een tactische 2D-actieplatformer. Ren, spring, glijd, vernietig vijanden, verzamel ervaringspunten, upgrade je personage - Jenet, die probeert te ontsnappen aan de corporatie. In de verre toekomst heeft het industriële deel van de wereld zich afgescheiden van de natuur en heeft zijn infrastructuur gebouwd door de activiteiten van lokale corporaties. Robots worden gebruikt om de bevolking te controleren. Allen die het niet eens zijn met de dictatuur van de corporaties verenigden zich in oppositie. De reactie van de corporatie houdt gelijke tred met technologische vooruitgang, en de bevolking is veroordeeld tot cyborgisatie. Mensen worden ontvoerd en gemodificeerd door op verschillende manieren neurale manipulatoren te installeren. Vanwege de beperkte bron van chips nemen de pasgeslagen cyborgs ook de controle over de ongemodificeerde bevolking. Gevangengenomen mensen worden hun herinneringen gewist en in cyborgs veranderd. De oppositie verzwakt. Als het hoofdpersonage, Janet, duik je in de diepten van de gebeurtenissen, in een poging het verleden te herinneren en te ontsnappen uit de klauwen van de corporatie. Ontdek de samenzwering tegen de mensheid! Spelverloop Ga dieper de levels in, vernietig talloze gewone robots, krachtige cyborgs, moordmachines en kwaadaardige bazen. Gebruik het tactische element van vuurgevechten, de omgeving en de vaardigheden van het personage. Je wordt vergezeld door lichte en zware soorten wapens met verschillende statistieken en werkingsprincipes. Upgrade systeem Verdien ervaring en credits door vijanden te vernietigen, zodat je de prestaties van je personage kunt verbeteren. Verhoogde behendigheid zal de acrobatische vaardigheden van het personage verbeteren Wapenvaardigheden zullen de vuursnelheid verhogen en de spreiding verminderen Geluk zal sommige vijandelijke schoten neutraliseren Hacker-vaardigheid geeft toegang tot meer wapenkisten Mijnwerker-vaardigheid zal het aantal credits dat je krijgt verhogen Verbeter je personage om terug te vechten tegen sterke vijanden en beschouw de zwakke niet eens als vijanden!