Cute Puppy Academy: Extended Edition
Welkom in een wereld waar kwispelende staarten en vrolijk geblaf dagelijkse kost zijn! Train schattige pups, leer ze geweldige trucjes en help ze uit te groeien tot topklasse kwispelaars. Houd je harige vrienden blij met speelgoed, traktaties en volop buikmassages.​ Ontwikkel je eigen hondenacademie – van knusse hondenhuisjes tot epische trainingsvelden. Naarmate je groeit, ontgrendel je een hele reeks heerlijke nieuwe rassen, elk met hun eigen eigenaardigheden en charme. En net wanneer je denkt dat het niet schattiger kan... maak kennis met de nieuwste ster van de show: de beagle, een bundel vreugde met flaporen en puppyogen!