Cup Heroes - Scribe’s Cache
Cup Heroes - Scribe’s Cache bevat: - 50 wapendesigns - 50 ringdesigns - 50 handschoendesigns - 50 helmdesigns - 50 pantserdesigns - 50 laarzendesigns Bouw sterkere helden, trotseer zwaardere vijanden en blijf je perfecte opstelling verder ontwikkelen.