Cup Heroes - Hero’s Path
Cup Heroes - Hero’s Path bevat: - 800 munten - 500 diamanten - 20 epische sleutels - 800 heldentokens Versterk je helden, ontgrendel unieke voordelen en bereik nieuwe hoogten bij elke upgrade.