Cup Heroes - Champion’s Path
Cup Heroes - Champion’s Path bevat: - 1600 munten - 1000 diamanten - 30 epische sleutels - 1600 heldentokens Versterk je helden, ontgrendel unieke voordelen en bereik nieuwe hoogten bij elke upgrade.