Cup Heroes - Advanced Merge Master
Cup Heroes - Advanced Merge Master bevat: - 2500 munten - 500 diamanten - 50 zeldzame sleutels - 50 epische sleutels Voeg identieke items samen om sterkere versies te maken en nieuwe bonussen vrij te spelen die jouw helden onstuitbaar maken.