Cuisine & Cargo
Snak je naar meer actie? Neem de uitdaging aan van twee starre quarantaine-zones. Maak gebruik van een mix van onopvallendheid en vecht om de onheilspellende en besmette gangen te onderzoeken en te plunderen van het eens beroemde restaurant in Harran en een verlaten spoorwegemplacement. Er wordt beweerd dat er een grote buit te halen valt op deze plaatsen, maar niemand is er levend uit gekomen die naar binnen liep om het verhaal te vertellen. Wil je de eerste zijn?