Crossout — Triad: The Rascal
— Uniek pantservoertuig: 'Schattig roofdier'; — Uniek, zeer zeldzaam wapen 'Yokai'; — Nieuwe verdedigingsmodule: 'Onderschepper'; — Uniek personageportret 'Nogitsune'; — Uniek verfblik; — 1500 in-game munten. Daarnaast ontvangt de speler: — Toegang tot nieuwe structurele onderdelen; — Maximaal aantal onderdelen verhoogd naar 50. Een kimono heeft hele wijde mouwen. Dat is de reden waarom het Syndicaat zoveel troeven achter de hand heeft. Terwijl de hele Vallei zich bezighoudt met het probleem van de Ravagers, breidt de organisatie haar invloed via haar agenten uit. Daar waar Jiangshi brute kracht is, vuisten die rechtstreeks op het gezicht belanden, is Nogitsune een en al schoonheid en verleiding. Maar ook een dun mes dat zich in het hart van een vijand boort als die even niet oplet. Andere vertegenwoordigers van het Syndicaat intimideerden en vervreemden de burgers. Nogitsune daarentegen wil 'vrienden worden', ze wil vertrouwen winnen door haar mooie buitenkant te laten zien zodat het slachtoffer haar in zijn huis zou laten. Maar als iemand zich niet door haar laat verleiden, komt hem dat nog duurder te staan. Ook dan krijgt ze wat ze wil. En laat ze haar vijand zonder ogen en met doorgesneden keel achter. Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 50. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Unieke portretten bieden een uitgelezen kans om op te vallen tussen de overlevenden. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!