Crossout — Speed demon
— Uniek pantservoertuig 'Snelheidsduivel'; — Nieuw wapen: draaikanon 'Raijin'; — Nieuwe cabine 'Baken 11'; — Portret 'Yoshida'; — Bewegende onderdelen 'Kluizenaar' (4 stuks); — Hardware: 'Riant munitiepakket', 'vliegwiel KA-2', 'Bruin paard', 'Ampère', 'Kameleon' en 'Iris'; — Verfblik; — 1500 in-game munten; — Vroege toegang tot nieuwe structurele onderdelen; — Verhoogt het maximumaantal onderdelen naar 75. Yoshida heeft heel wat vreselijke ongelukken gehad. Maar zelfs na de vreselijkste ongelukken kan hij geen afscheid van zijn auto nemen en aan de goede herinneringen denken. In plaats daarvan bouwt hij zijn auto stukje voor stukje op. Hij was een van de beste racers uit Sinto City, nietwaar? Volgens hem gaan legendes niet dood, maar worden ze sterker als ze opnieuw geboren worden. Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 75. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!