Crosak
Hou je van platformen, verkennen en loodgieten... ik bedoel, klei?! Nou, we hebben geen pijpen, maar wél 64 redenen om met Crosak op avontuur te gaan! 1. Word een echte holbewoner en spring door een multi-gravitatie-universum van klei – zes open werelden vol geheimen en drie speciale werelden met alles wat een sterrenstelsel zich kan wensen. 2. Nodig je favoriete tweede speler uit en beleef het avontuur samen met Crosak en zijn vriendin Ena. Speel solo of co-op, wanneer je maar wilt! 3. Ga de strijd aan met knotsgekke vijanden uit het Jura-tijdperk: vleesetende planten, karate-dino’s en de vreemde Kobi! 4. Gebruik allerlei power-ups om uitdagingen te overwinnen: anti-zwaartekrachtveren, stenen helmen of vurige knuppels. 64. En vergeet de hoofdmissie niet! Red de 60 holbewoners van Routine Village, ontvoerd door de angstaanjagende tovenaar Double G. 60 missies vol races, pterosaur-vluchten, minigames, vrije val, T-Rex-ritten en epische baasgevechten! Draai niet langer in cirkels – draai je wereld om met Crosak!