Crimson Spires
Wie kun je vertrouwen bij je onderzoek naar een stad die op mysterieuze wijze is afgesloten van de rest van de wereld? Stap in de laarzen van sheriff Erika Wright die bij een onderzoek stuit op de kleine mijnstad Bataille, waar ze plotseling wordt ingesloten door een ring van dodelijke, opgloeiende torens die om de gemeenschap staan. Hier komt ze een bonte verzameling bewoners tegen, van complotdenkers tot rijke vampiers en een seriemoordenaar. Stuur Erika's beslissingen aan bij het sluiten van ongemakkelijke bondgenootschappen en het vinden van liefde door partnerschap. Tussen de verschrikkingen die Bataille teisteren, kan romantiek ontstaan met de weinige mensen die Erika kan vertrouwen. Elke mogelijke relatie onthult waardevolle geheimen over de torens en het mysterie dat eromheen hangt. Crimson Spires combineert een griezelige sfeer met romantiek en een bovennatuurlijk mysterie, en presenteert dat met een verhaal in otome-stijl met een ongebruikelijke vrijheid. Via de verschillende paden van het verhaal wisselt de beleving tussen rijke 2D-personagetekeningen en verkenning in 3D, waarmee je door de stad Bataille kunt gaan en gebouwen van binnen kunt onderzoeken op zoek naar de waarheid. Daarnaast bevat de bijgewerkte versie van Crimson Spires New Game Plus-content die wordt ontgrendeld na het voltooien van alle andere verhaalpaden, waarbij vorige onderdelen van het verhaal met elkaar worden verweven en het verhaal van Erika een spannende ontknoping krijgt door de keuzes van de speler!