Crime Files Bundle
Kruip in de huid van drie rechercheurs en leid onderzoeken die je leven ernstig in gevaar kunnen brengen. Onderdeel van je dossier: Ghost Files: The Face of Guilt - Leid een politieonderzoek in het hiernamaals! Ghost Files: Memory of a Crime - Stop een reeks verschrikkelijke misdaden! Crime Secrets: Crimson Lily - Stop de mysterieuze moordenaar!