Cricket 26 - 50000 Pro Team Credits
50000 PTC (Pro Team Credits) om te gebruiken in Cricket 26 Pro Team. Gebruik PTC in het spel om verschillende kaartpakketten te kopen in de Pro Team Store, kaarten te kopen in het veilinghuis en toegang te krijgen tot de Tower of Cricket-modus.