Crashtest-skinpakket
Als je het leuk vindt om dingen kapot te maken en aan diggelen te slaan, is dit crashtest-pakket echt iets voor jou! Hul jezelf in een racepak met doodskop en pas je in-game buggy aan met een crashtest-lak. Opmerking: Deze content vereist het uitbreidingspakket Dying Light: The Following.