Convertible Pack
Het Cabrio Pakket is gemaakt voor zij die graag opvallen tussen het volk en iets speciaals in hun garage willen. Dit is een ondersteunen pakket voor onze onderneming. Je krijgt extra onderdelen maar je hebt het niet verplicht nodig om ons spel te kunnen spelen. In dit pakket vind je 8 van onze wagens in een dakloze variant met verschillende races speciaal gemaakt voor cabrio's.