Control Ultimate Edition
Control Ultimate Edition bevat het hoofdspel en alle eerder uitgebrachte uitbreidingen ("The Foundation" en "AWE") in één heel voordelig pakket. Een corrumperende aanwezigheid is het Federale Controlebureau binnengedrongen... Alleen jij kunt het stoppen. De wereld is nu je wapen in een episch gevecht om een onheilspellende vijand te vernietigen in diepgaande en onvoorspelbare omgevingen. Insluiting is mislukt, de mensheid staat op het spel. Pak jij de controle terug? Control, winnaar van meer dan 80 prijzen, is een visueel verbluffend third-person actie-avontuur dat je op het puntje van je stoel houdt. Control vermengt open omgevingen met de kenmerkende wereldopbouw en verhaalvertelling van de gerenommeerde ontwikkelaar, Remedy Entertainment, en biedt een uitgebreide en intens bevredigende speelervaring Belangrijkste eigenschappen Ontrafel de mysteriën. Kun jij de donkerste geheimen van het bureau aan? Ontvouw een epische bovennatuurlijke worsteling, vol onverwachte personages en bizarre gebeurtenissen, terwijl je naar je vermiste broer zoekt en onthul de waardheid die je hier heeft gebracht. Alles is je wapen. Ontketen verwoesting door het transformeren van wapens en telekinetische krachten. Ontdek nieuwe manieren om je vijanden te vernietigen terwijl je gebruikmaakt van krachtige vermogens om alles om je heen te veranderen in een dodelijk wapen. Verken een verborgen wereld. Duik diep in de onheilspellende uitgestrektheid van een geheimzinnige overheidsdienst. Verken de veranderende omgevingen van het Bureau, alleen om te ontdekken dat er altijd meer is dan er lijkt te zijn… Vecht om controle. Strijd tegen een meedogenloze vijand in spannende missies en uitdagende baasgevechten om krachtige upgrades te verdienen die vaardigheden maximaliseren en je wapens aanpassen.