Commander-in-Chief Pack
Jij bent de leider van de Vrije Wereld - dus gedraag je daar ook naar! Verdedig de Grote Natie met het ultieme vaderlandslievende wapentuig. Scheur door de lucht met de Screaming Eagle-jet, leg iedereen die onze vrijheid haat om met de 'Merica gun en kleed je voor de gelegenheid als de belichaming van de Amerikaanse droom: Uncle Sam!