Coloring Book: Cosmos Fun
Laat je creativiteit zien door 29 tekeningen in te kleuren: ● Schattige katten die kleurrijke planeten knuffelen ● Een muis die een onbekende planeet eet, helemaal gemaakt van kaas ● Roodkapje op reis naar de maan …en nog veel meer! Kleur 29 nieuwe tekeningen in!